Այս գիտնականը տվել է գեղեցկության և միշտ երիտասարդ տեսք ունենալու բանաձևը․ Պարզապես հարկավոր է սկսել առավոտը այս մթերքներով

Մազերի, մաշկի և ձեր արտաքին տեսքի վիճակը ամբողջովին կախված է նրանից, ինչ եք դուք ուտում և ինչպես եք սկսում ձեր օրը։

Բուլղարացի հայտնի պրոֆեսոր, բժիշկ, ինչպես նաև մի շատ գրքերի հեղինակ՝ Խրիստո Մերմերսկին ասում է, որ ծերությունը՝ հիվանդություն է, որն առաջանում է սխալ սննդից։ Մենք ինքերս ենք տանում մեր մարմինը վատ վիճակի։ Ահա թե ինչպես է պետք սնվել, որպեսզի միշտ ունենալ լավ տեսք:

Խրիստո Մերմերսկին առանձնացրել է մթերքների մի քանի հիմնական խմբեր, որոնք պետք է լինի ցանկացած մարդու ամենօրյա սննդակարգում։ Դրանք են՝ բանջարեղենները, մրգերը, յոգուրտը և գինին։ Այո, այո, հենց այդ ալկոհոլային խմիչքը, սակայն չի կարելի այն չարաշահել։ Պրոֆեսորը համոզված է, որ այսպիսի սննդակարգը ունակ է արագացնել նյութափոխանակությունը, որն էլ կօգնի նիհարել։

Ձեզ ենք ներկայացնում առողջ սննդակարգը նիհարելու համար:

1. Յոգուրտ

Պատրաստեք տնական յոգուրտ։ Դուք կզարմանաք, երբ իմանաք, որ շատ մարդիկ ովքեր ապրում են Ճապոնիայում, Չինաստանում և Կորեայում հարյուրավոտ տարիների ընթացքում իրենց օրը սկսում են հենց այս մթերքով։ Կաթնային խառնուրդին հարկավոր է ավելացնել 1 ճաշի գդալ խնձորի պեկտին, նույն քանակով մեղր, 1 թեյի գդալ դարչին և 40 կաթիլ պրոպոլիսի թուրմ։ Եթե շատ սոված եք, կարող եք ավելացնել 1 բանան։

2. Բանջարեղեն

Կանոնավոր կերպով պատրաստեղ գազարից, սխտորից և բնական թթվասերից աղցան։ Այդպիսի ուտեստը կդառնա ամենալավ փոխարինող միջոցը դեղատան վիտամիններին։ Որպեսզի պատրաստեք աղցանը, քերեք մեկ մեծ գազար խոշոր քերիչով և մանր կտրեք 2-3 սխտոր։ Միացրեք բոլոր բաղադրիչները և լրացրեք դրանք թթվասերով։

3. Գինի

Նյութերը, որոնք պարունակում է կարմիր գինին, ունակ են դանդաղացնել ոչ միայն մաշկի ծերացում, այլ նաև ամբողջ օրգանիզմի։ Ամեն օր պետք է խմել ոչ ավելի քան 50 գրամ կարմիր գինի։ Ինչպես նաև կարելի է օգտագործել այդ ըմպելիքը որպես մսային ուտեստի լրացում։

4. Մրգեր

Անցած դարի առաջին 10 տարին մարդիկ կերել են 5 անգամ ավելի քիչ շաքար, քան հիմա։ Մենք դարձել ենք հեշտությամբ օսթիդացվող ածխաջրերի գերին։ Շաքարը ամենուր է՝ գազավորված ըմպելիքներում, հյութերում, քաղցրավենիքներում և թխվածքներում։ Պրոֆեսորը առաջարկում է հրաժարվել վնասակար ածխաջրերի չափից շատ օգտագործմանը և ամեն օր պատրաստել բնական հյութ փափուկ մասով։

Կիսվեք ձեր ընկերների հետ այս նյութով, որպեսզի նրանք նույնպես իմանան ճիշտ սնվելու ձևը։ Սկսեք սնվել ճիշտ ձևով և դուք ոչ միայն կդանդաղեցնեք օրգանիզմի ծերացումը, այլ նաև կարգի կբերեք ձեր առողջական վիճակը։

Մեկնաբանություններ
Կիսվի՛ր